مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-22اجتماعي

«سامانه دانش آموزی بهزیستی» راه اندازی می شود


در آستانه سال تحصیلی جدید؛ معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تصویب و اجرای طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ معاون امور اجتماعی ایرانی-اسلامی و همچنین آموزش سواد فضای مجازی (با توجه به وضعیت کنونی و استفاده دانش آموزان از فضای مجازی) به عنوان یکی از اولویت های ما در این طرح همه جانبه، مورد تأکید است.

وی همچنین غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با استفاده از برنامه های فرهنگی، ورزشی، علمی، قرآنی و برگزاری اردوهای دانش آموزی، را به عنوان خدمات دیگر این طرح برای تحت پوشش قرار دادن سایر جنبه های زندگی دانش آموزی معرفی کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمامی اطلاعات دانش آموزان در سامانه ای با عنوان سامانه دانش آموزی بارگزاری خواهد شد و به عنوان پلتفرم موردنیاز سازمان بهزیستی برای تجمیع نیازسنجی ها و اقدامات سازمان مورداستفاده قرار می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با انجام و استمرار این اقدامات و به دنبال اقدامات گذشته سازمان بهزیستی؛ به ارتقای کیفیت زندگی تمامی دانش آموزان تحت پوشش معاونت های مختلف سازمان بهزیستی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سامانه دانش آموزی بهزیستی» راه اندازی می شود

«سامانه دانش آموزی بهزیستی» راه اندازی می شود