مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-22بين الملل

استقبال اتحادیه اروپا از اعطای رای اعتماد به کابینه جدید لبنان


اتحادیه اروپا از اینکه کابینه جدید لبنان به ریاست نجیب میقاتی موفق به کسب رای اعتماد شد، استقبال کرده و این کابینه را به اجرای اصلاحای فوری و اساسی تشویق کرد.

- اتحادیه اروپا از اینکه کابینه جدید لبنان به ریاست نجیب میقاتی موفق به کسب رای اعتماد شد، استقبال کرده و این کابینه را به اجرای اصلاحای فوری و اساسی تشویق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رادیو صوت لبنان ، جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اظهار کرد: اتحادیه از اینکه کابینه جدید لبنان به ریاست میقاتی رای اعتماد پارلمان این کشور را با اکثریت قاطع آرا کسب کرد، استقبال می کند.

بورل گفت: برنامه ای که کابینه جدید اعلام کرده دال بر اقدامات مهمی برای مقابله با بحران های چند بُعدی مانند ازسرگیری مذاکرات با صندوق بین المللی پول، اجرای اصلاحات ساختاری به ویژه در حوزه نیرو و برگزاری انتخابات 2022 طبق برنامه تعیین شده است که لبنان با آنها مواجه است.

مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا افزود: اکنون زمان آن رسیده که بهبود اوضاع را با اجرای دقیق اصلاحات فوری و اصلی جهت رفع نیازها و تحقق خواسته های مردم لبنان محقق کنیم و همه احزاب سیاسی و رهبران آنها مسؤول حمایت از این تلاش ها و مشارکت سازنده و موثر در آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اتحادیه اروپا از اعطای رای اعتماد به کابینه جدید لبنان

استقبال اتحادیه اروپا از اعطای رای اعتماد به کابینه جدید لبنان