مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-22فرهنگي

برگزاری چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی در سال جاری


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فرهنگ زیربنای توسعه جوامع است و خبرنگاران باید به موضوع فرهنگ و هنر توجه ویژه ای داشته باشند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فرهنگ زیربنای توسعه جوامع است و خبرنگاران باید به موضوع فرهنگ و هنر توجه ویژه ای داشته باشند.

محمدربیع احمدخانی با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه های مختلف رسالت سنگینی بر عهده دارند و در شرایط شیوع کرونا نیز با حضور در کنار مسئولان و مدافعان سلامت در آگاهی بخشی به مردم نقش موثری داشته اند، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنای زنجان، خبرگزاری پویایی است و همواره توانسته در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و عملکرد خوبی را از خود ارائه کند.

وی با اشاره به عملیاتی کردن برش استانی مهندسی فرهنگی کشور، افزود: عملیاتی کردن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور جزو برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز است که این برنامه در فروردین ماه امسال به استان ها ابلاغ و قرار بر این شد که هر استان پنج مسئله مهم و اساسی حوزه فرهنگ را احصا کرده و به شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کند.

این مسئول با بیان اینکه دو رییس جمهور نقشه مهندسی فرهنگی کشور را تایید و ابلاغ کرده اند، تصریح کرد: با توجه به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی در سال جاری

برگزاری چهارمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی در سال جاری