مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-22بين الملل

کره شمالی، آمریکا و غرب را به ارتکاب جنایت در افغانستان متهم کرد


کره شمالی امروز (چهارشنبه) ضمن آنکه نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره افغانستان را مسخره کردن جامعه بین الملل دانست، آمریکا و کشورهای غربی را به داشتن معیارهای دوگانه در رسیدگی به جرائم حقوق بشری متهم کرد.

- کره شمالی، آمریکا و غرب را به ارتکاب "جنایت" در افغانستان متهم کرد کره شمالی امروز (چهارشنبه) ضمن آنکه نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره افغانستان را "مسخره کردن" جامعه بین الملل دانست، آمریکا و کشورهای غربی را به داشتن معیارهای دوگانه در رسیدگی به "جرائم حقوق بشری" متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزارت امور خارجه کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا و غرب از احترام گذاشتن به حقوق بشر صحبت می کنند در حالی که از اقدامات خود در خصوص جرائم حقوق بشری غافلند و جامعه بین الملل را به مسخره گرفته اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: به طور کلی، مرسوم است افرادی که مرتکب جرمی می شوند از ترس گناهشان و فاش شدن هویت شان سکوت کنند.

اما چنین منطقی در رابطه با آمریکا و کشورهای غربی به کار نمی آید.

در ادامه وزارت امور خارجه کره شمالی گفته است که آمریکا و غرب به خاطر اینکه باعث شدند 470 هزار تن از ساکنان افغانستان و هزاران کودک افغان به کام مرگ کشیده شوند و یا به افراد آواره و پناهجو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی، آمریکا و غرب را به ارتکاب جنایت در افغانستان متهم کرد

کره شمالی، آمریکا و غرب را به ارتکاب جنایت در افغانستان متهم کرد