مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-22پزشكي

سیر نزولی در تعداد بیماران و فوتی ها ناشی از ویروس کرونا در خاش و تفتان


رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان گفت: کاهش 47 درصدی مبتلایان و 59 درصدی فوتی ها نسبت به ماه گذشته مصداق نقش و اهمیت واکسیناسیون در شهرستان خاش و تفتان است.

- علی نقی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پس از تسریع برنامه واکسیناسیون در ماه اخیر، شاهد سیر نزولی در تعداد بیماران، بستری ها و فوتی ها هستیم.

وی افزود: کاهش 47 درصدی مبتلایان و 59 درصدی  فوتی ها نسبت به ماه گذشته مصداق نقش و اهمیت واکسیناسیون در شهرستان خاش و تفتان است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان در ستاد اجرایی و عملیاتی مقابله با بیماری تدریجی براساس ابلاغیه و دستورالعمل های بازگشایی مدارس اقدام خواهد کرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان ادامه داد: واکسیناسیون فرهنگیان از مرداد ماه شروع شده و لازم است تمهیدات جدی الزام آور جهت تکمیل دو نوبت واکسیناسیون این عزیزان قبل از بازگشایی مدارس صورت پذیرد.

به گفته نقی زاده در حال حاضر دانش آموزان سال آخر متوسطه دوم (متولدین 1 مهر 1382 تا 1 مهر 1383) می توانند جهت واکسیناسیون به کلیه خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

وی افزود: واکسیناسیون دانش آموزان سایر مقاطع تحصیلی نیز به زودی در روزهای آینده و پس از باز شدن سامانه نوبت دهی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر نزولی در تعداد بیماران و فوتی ها ناشی از ویروس کرونا در خاش و تفتان

سیر نزولی در تعداد بیماران و فوتی ها ناشی از ویروس کرونا در خاش و تفتان