مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-22اقتصادي

اتفاقاتی تازه در پرونده سکه ثامن


وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: به منظور ردیابی وجوه متعلق به مالباختگان پرونده سکه ثامن، پولشویی دیگری مرتبط با سایر افراد در پرونده از جمله اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافان و منسوبین و بستگان محکومین پرونده در شعبه 1052 دادگاه کیفری 2 تهران مفتوح رسیدگی شده است.

- وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن گفت: به منظور ردیابی وجوه متعلق به مالباختگان پرونده سکه ثامن، پولشویی دیگری مرتبط با سایر افراد در پرونده از جمله اتحادیه طلا و جواهر تهران و صرافان و منسوبین و بستگان محکومین پرونده در شعبه 1052 دادگاه کیفری 2 تهران مفتوح رسیدگی شده است.

رسول کوهپایه زاده درباره آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، گفت: برابر رای قطعی صادره در خصوص متهم ردیف دوم پرونده هرچند او به اتهام مشارکت در کلاهبرداری محکوم شده بود، اما در دادنامه صادره از مجازات رد مال معاف شده بود که این امر برخلاف اصول دادرسی عادلانه کیفری و قوانین و مقررات موضوعه و عدالت و انصاف بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و تدبیر و قاطعیت آقای بهشتی سرپرست دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای و مستند به بند پ ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری ایشان به عنوان دادستان مجری حکم در نامه ای به دادستان تهران درخواست اعاده دادرسی و نیز اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقاتی تازه در پرونده سکه ثامن

اتفاقاتی تازه در پرونده سکه ثامن