مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-22سياسي

بومی بودن و محلی نگری در برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه استان از قومیت های کرد، لر، ترک، لک و فارس تشکیل شده، بومی بودن و محلی نگری برنامه ها مورد توجه قرار گرفته است.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه استان از قومیت های کرد، لر، ترک، لک و فارس تشکیل شده، بومی بودن و محلی نگری برنامه ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا احسانی چهارشنبه 31 شهریور در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآور رشادت ها و دلاورمردی های کسانی که خوت و جان خود را در راه وطن نثار کردند، اظهار کرد: فرهنگ زمانی می تواند در مسیر توسعه و گسترش قرار گیرد که همراهی سایر دستگاه ها و ادارات را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در صدد تحقق عدالت فرهنگی در سطح استان هستیم، تصریح کرد: در بسیاری از کشورها وزارتی به عنوان فرهنگی وجود ندارند و شهرداری ها متولی انجام برنامه های فرهنگی و هنری هستند، برنامه های اداره کل به سوی توزیع امکانات و اجرای برنامه های فرهنگی با توجه به عدالت در سراسر استان در حال برگزاری است.

احسانی با اشاره به اینکه شهرستان های فامنین و اسدآباد در هماهنگی با سایر ادارات از دیگر شهرستان ها جلو هستند، عنوان کرد: تلاش می کنیم تا برگزاری برنامه ها و همایش ها را به انجمن ها تشکل ها واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی بودن و محلی نگری در برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است

بومی بودن و محلی نگری در برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است