مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-22سياسي

19 روستای گلستان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از آب شرب برخوردار شدند


سرهنگ کاظم نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دغدغه مقام معظم رهبری توجه به مناطق روستایی و جلوگیری از کوچ روستاییان در دیدار با مسوولان لشکری و کشوری بود و بر این مبنا در سال 1395 قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با محوریت محرومیت زدایی و در راستای فعالیت های جهادی برمبنای گفتمان تمدن نوین اسلامی و تلاش در رفع موانع و برداشتن گام های موثر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر رفع محرومیت در روستاهای استان خاطرنشان کرد: در این راستا هفت دهستان به قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای رفع محرومیت معرفی شد که از این تعداد  عملیات اجرایی در سه دهستان مراوه تپه ، زرین ل و کرند با 61 روستا از سال 96 آغاز شد.

وی ادامه داد: در این دهستان ها پنج عرصه شامل فرهنگی اجتماعی با محوریت تربیت اسلامی بومی و رشد و تعالی را ارائه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: در بخش اقتضایی در حادثه وقوع سیل به مدت سه ماه در گمیشان و بندرترکمن فعالیت هایی مانند لایروبی کانال ها، ایجاد و حفر کانال و دیگر اقدامات انجام شد و در زمان شیوع بیماری کرونا نیز با تشکیل کمیته سلامت توسط خیرین و مردم اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 روستای گلستان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از آب شرب برخوردار شدند

19 روستای گلستان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از آب شرب برخوردار شدند