مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22سياسي

آغاز فصل صید میگو در هرمزگان از دهم مهرماه جاری


معاون صید و بنادر میاهیگری شیلات هرمزگان از آغاز فصل صید میگو در صیدگاه های هرمزگان با تصویب کمیته مدیریت صید میگو شیلات هرمزگان، - ، ابراهیم عالی زاده در کمیته صید میگو سال جاری شیلات هرمزگان که با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، روئسای شیلات شهرستانهای میگو گیر، نمایندگان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، نماینده اتحادیه صیادان و جمعی از نمایندگان جامعه صیادان میگو گیر استان برگزار شد گفت: تعیین فصل صید میگو به عنوان یک امر تخصصی با مشارکت مراجع علمی، تخصصی و پیشکسوتان و صاحب نظران صید و صیادی انجام می پذیرد.

وی باتاکید بر صید و صیادی اصولی و پایدار و توجه ویژه به مقررات صیادی و استفاده از ادوات صید مجاز گفت: همکاری بیش از پیش جامعه صیادی نقش مهمی درحفظ منابع آبزیان برای نسل آینده و صید پایدار خواهد داشت.

عالی زاده با بیان اینکه استفاده از تورهای صید نامریی (منوفیلامنت) در فصل صید میگو مانند تمامی فصول صید ممنوع است گفت: این نوع تور صدمه های جبران ناپذیری به منابع آبزی و حتی اکوسیستم آبزیان وارد می کنند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خاطر نشان شد: باتوجه به گزارشات ارزیابی انجام شده از سوی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل صید میگو در هرمزگان از دهم مهرماه جاری

آغاز فصل صید میگو در هرمزگان از دهم مهرماه جاری