مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22پزشكي

بیش از 28 هزار نفر در شهرستان سیریک واکسن کرونا دریافت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان سیریک گفت: از جمعیت 34 هزار نفری افراد بالای 18 سال شهرستان سیریک تاکنون بیش از 28 هزار و 359 نفر از آنها واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- کاوه محمد امینی در گفتگو با در استان داشته است افزود: طی 24 ساعت گذشته بیش از دو هزار و 639 دوز واکسن کرونا در شهرستان سیریک تزریق شده است که از این حیث سیریک در استان رتبه اول بوده است وی اضافه کرد: با آغاز تزریق واکسیناسیون کرونا در شهرستان سیریک بیش از 24 اکیپ ثابت و سیار به تعداد 80 نفر در قالب بسیج جامعه پزشکی و کادر پزشکی در واکسیناسیون حضور فعال دارند و تا پایان طرح با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری خواهند داشت و واکسیناسیون مردم نیز انجام می دهند.

امینی با تقدیر و تشکر از عوامل اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا در شهرستان، خاطر نشان کرد: اولویت نخست شبکه و بهداشت شهرستان را مقابله با کرونا و حفظ و ارتقای سلامت مردم عنوان کرد و موضوع واکسیناسیون را یکی از مهم ترین راه های ارتقای سطح ایمنی جامعه برشمرد، که این امر در شهرستان سیریک به طور مداوم و جدی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه همه در راستای اجرای کامل برنامه واکسیناسیون عمومی در شهرستان سیریک تلاش می کنند، اظهار کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و تزریق واکسن بر اساس اولویت های اعلام شده از سوی وزارت بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 28 هزار نفر در شهرستان سیریک واکسن کرونا دریافت کردند

بیش از 28 هزار نفر در شهرستان سیریک واکسن کرونا دریافت کردند