مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22سياسي

کار جزیره ای آسیب جدی فعالیت های جهادی است


قزوین_ یک جهادگر عرصه تعلیم و تربیت گفت: انجام کار جزیره ای بدون مطالعه، مقطعی، بدون برنامه و هماهنگی از جمله آسیب های اصلی فعالیت های جهادی است.

- جواد رجبی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره فعالیت های خود در زمینه خدمت رسانی های جهادی اظهار کرد: فعالیت جهادی را ذیل مسائل تربیتی و فرهنگی در پایگاه های بسیج و محلات آغاز کردم که بیشتر این خدمت ها برای مردم در شهر و مناطق حاشیه نشین شهر بود، از سال 97 این فعالیت را به صورت کاملاً تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت برای مناطق و روستاهای محروم ادامه دادم.

جهادگر حوزه تعلیم و تربیت اذعان کرد: وضعیت فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، اشتغال، عمران و حوزه های مختلف در کشور ما با نقص هایی همراه بوده که لازم است این نقص ها با فعالیت های جهادی تکمیل شود تا بتواند با کمترین امکانات بیشترین تأثیر ضمن استفاده از پتانسیل نیروی انسانی در مناطق محرومی که مردم با پای برهنه انقلاب کردند اعمال کند و مردم این مناطق نیز بتوانند طعم شیرین عدالت را بچشند.

وی تصریح کرد: هر عملی یک عکس العمل دارد، اگر کار خیری انجام شود قطعاً پاسخ و خروجی کار خیر به خود فرد باز می گردد چنانچه من به عنوان جهادگر جایگاه شغلی و اعتماد مردم را از برکات این عمل خوب می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جزیره ای آسیب جدی فعالیت های جهادی است

کار جزیره ای آسیب جدی فعالیت های جهادی است