مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-22سياسي

کشف خمره ساسانی در مبارکه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مبارکه از کشف یک خمره سفالی متعلق به دوره ساسانیان توسط حفاران غیرمجاز و ضبط آن توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد.

- این تصویر از خمره ساسانی، توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان منتشر شده است.

ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مبارکه از کشف یک خمره سفالی متعلق به دوره ساسانیان توسط حفاران غیرمجاز و ضبط آن توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد.

ولی الله رهبری گفت: روز گذشته طی دریافت گزارشی از دوستداران میراث فرهنگی منطقه مبنی بر حفاری غیرمجاز، یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان سریعا به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان با همکاری نیروهای انتظامی مبارکه، حفاران غیرمجاز را دستگیر کردند و این مجرمان، به منظور طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مبارکه، افزود: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان موفق شدند در عملیات دستگیری این حفاران غیرمجاز، یک خمره سفالی که متعلق به دوران ساسانیان بود را کشف و ضبط کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، رهبری تصریح کرد: این خمره سفالی که در گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خمره ساسانی در مبارکه

کشف خمره ساسانی در مبارکه