مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-22اجتماعي

1 هزار و 46 پروانهٔ عبور بار ترافیکی در استان قزوین صادر شد


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین از صدور 1 هزار و 46 پروانهٔ عبور ترافیکی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابراهیم شنوا فلاح، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: پروانهٔ عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می شود که مشخصات آن ها از نظر ابعاد و وزن خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل ونقل بار در راه ها است و برای تردد در جاده ها باید مجوزی از سوی این اداره کل داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف از صدور پروانهٔ عبور ترافیکی، ایمنی تردد، حفاظت از جاده و ابنیهٔ فنی راه ها و هم چنین جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.

شنوا فلاح عنوان کرد: سرعت، ساعت حرکت، مسیر مجاز و سایر مقررات حمل بار از جمله مواردی است که در پروانهٔ ترافیکی ناوگان های باری دارای بار ترافیکی قید شده و راننده مکلف به رعایت آن است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین تأکید کرد: در حال حاضر در استان قزوین، صدور پروانهٔ عبور بار ترافیکی بر عهدهٔ پایانه بار استان و هم چنین اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آبیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1 هزار و 46 پروانهٔ عبور بار ترافیکی در استان قزوین صادر شد

1 هزار و 46 پروانهٔ عبور بار ترافیکی در استان قزوین صادر شد