مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-22سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا مانع تعطیلی دولت شد


مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قانونی جلوی تعطیلی دولت این کشور را که تنها چند روز دیگر به آن مانده بود گرفته و پیش از فرا رسیدن ضرب الاجل های قریب الوقوع سقف بدهی این کشور را معلق کرد هر چند که انتظار می رود این قانون در مجلس سنا به دیوار جمهوریخواهان بخورد.

- مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب قانونی جلوی تعطیلی دولت این کشور را که تنها چند روز دیگر به آن مانده بود گرفته و پیش از فرا رسیدن ضرب الاجل های قریب الوقوع سقف بدهی این کشور را معلق کرد هر چند که انتظار می رود این قانون در مجلس سنا به دیوار جمهوریخواهان بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این لایحه با نتیجه 220 رای موافق در برابر 211 رای مخالف تصویب شد؛ آرایی که عمدتا بر مبنای گرایشات حزبی انداخته شده بودند.

این لایحه اکنون برای تصویب نزد مجلس سنا فرستاده می شود و در آنجا علاوه بر همه دموکراتها نیاز است که دست کم 10 جمهوریخواه هم به آن رای مثبت بدهند تا تصویب شود.

تقریبا همه سناتورهای جمهوریخواه با معلق کردن سقف بدهی آمریکا مخالفت کرده اند؛ آنها استدلال کرده اند که دموکراتها باید به جایش خودشان از طریق پروسه آشتی بودجه ای که بتواند اطاله بررسی را دور بزند و در حال حاضر نیز برای بسته بودجه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا مانع تعطیلی دولت شد

مجلس نمایندگان آمریکا مانع تعطیلی دولت شد