مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-22سياسي

نایینی: تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه به سرانجام رسید


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه را با 2617 جلسه و 4000 ساعت گفت وگوهای حرفه ای و ضبط تصویری به سرانجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، سومین مراسم یادها و نام ها با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن خلیج فارس و بزرگی ملت عزیز ایران هستند و نام هایی که یادها را برایمان ساخته اند.

نایینی اظهار داشت: هر سال در این مراسم از تعدادی از فرماندهان عزیزی که با اهتمام به اجرای تاریخ شفاهی، به افزودن سرمایه خاطرات معنوی جنگ و تکمیل گنجینه مرکز اسناد کمک کرده ­اند، با تدبیر سردار فرمانده محترم کل سپاه، تقدیر می شوند.

تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه به سرانجام رسید وی در ادامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: این مرکز توانسته، تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه را با 2617 جلسه و 4000 ساعت گفت وگوهای حرفه ای و ضبط تصویری به سرانجام برساند.

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ابراز داشت: همچنین در یک سال اخیر، تاریخ شفاهی 263 فرمانده از فرماندهان تیپ ­های منتسب، گردان­ ها و افراد شاخص لشکرهای 41 ثارالله، 8 نجف، 5 نصر و 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با 385 جلسه ضبط و ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایینی: تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه به سرانجام رسید

نایینی: تاریخ شفاهی 130 نفر از فرماندهان ارشد سپاه به سرانجام رسید