مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-22اجتماعي

آیین پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا شهرری برگزار می شود


فرماندار قرچک از برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این آیین عاشقان امام حسین(ع) مسیر قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) شهرری را طی خواهند کرد.

- قرچک- فرماندار قرچک از برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این آیین عاشقان امام حسین(ع) مسیر قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) شهرری را طی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: در این آیین عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که از فیض حضور در کربلای معلی جامانده اند، با پای پیاده مسیر قرچک تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرری را طی خواهند کرد.

خطیبی افزود: عزاداران حسینی در روز اربعین، پس از اقامه نماز صبح از میدان امام خمینی (ره) قرچک با پای پیاده مسیر موردنظر تا شهرری را طی می کنند و در حرم مطهر سید الکریم (ع)، خود را در فضای معنوی کربلا حس کرده و به عزاداری خواهند پرداخت.

فرماندار قرچک بیان داشت: در برگزاری این آیین، رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تأکید است تا خطر انتقال ویروس کرونا به حداقل برسد؛ به همین منظور ناظران شبکه بهداشت و درمان بر فعالیت موکب ها نظارت کامل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا شهرری برگزار می شود

آیین پیاده روی جاماندگان اربعین از قرچک تا شهرری برگزار می شود