مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-22اجتماعي

40 مدرسه فرزندان میهن آماده بهره برداری است


پیرو تاکید حاج ایوب پایداری بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن بر تسریع در زمینه مدرسه سازی، 40 مدرسه فرزندان میهن برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری شده است.

گروه صنعتی میهن از چندی پیش ساخت 110 مدرسه در مناطق محروم کشور را آغاز کرده است و به زودی نیز در تفاهم نامه ای دیگر با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، قرارداد عملیات ساخت 60 مدرسه دیگر را امضاء خواهد کرد تا شاهد ساخت 170 مدرسه از سوی این گروه صنعتی در سراسر کشور باشیم.

به بهانه آغاز سال تحصیلی و نهضت مدرسه سازی روستایی از سوی میهن با مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن به گفت وگو پرداختیم که در ادامه آن را می خوانیم: میهن در چند استان کشور عملیات مدرسه سازی را آغاز کرده است و همزمان با آغاز سال تحصیلی چند مدرسه آماده بهره برداری برای دانش آموزان خواهد بود؟ -به دنبال امضای تفاهم با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عملیات ساخت 110 مدرسه با نام فرزندان میهن را در 18 استان کشور از جمله استان های خراسان جنوبی، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان غربی، لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و قزوین آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مدرسه فرزندان میهن آماده بهره برداری است

40 مدرسه فرزندان میهن آماده بهره برداری است