مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-22سياسي

شکوه تاریخی که رزمندگان اسلام آفریدند


امیدوارم همان گونه که رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و اراده دشت ها و دره های حوادث را درنوردیدند و بر قله ها چون شیران فاتح گام برداشتند اینک دولت مردمی با بهره گیری از رزم آوران عرصه های مختلف حلاوت روزگار دفاع مقدس را بر کام ها .

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت- قاسم جعفری: در آستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس 8 ساله هستیم و می خواهم با دو داستان فتح سخن کنم.

  1- داستان فرضی   در ایام جنگ ایران و عراق 6 اسیر ایرانی از اردوگاه شماره 2 موصل فرار کردند.

چهار نفر آنان در داخل خرابه های شهر موصل دستگیر و به اردوگاه بازگردانده شدند و دو نفر که توانستند خود را به ایران برسانند توسط نیروهای ایرانی دستگیر و تحویل عراقی ها شدند!! فقط لحظه ای از باب فرض محال به فکر خود بباورانید که چنین خبر تلخی واقعیت دارد؛ آن موقع نسبت به حکومت و نیروهای حامی آن چه احساسی خواهید داشت؟ مسأله آنقدر شنیع و ذلت بار است که حتی تخیل و شوخی آن هم در باره ملت و حکومت و نیروهای مدافع وطن قابل پذیرش نیست.

2- داستان واقعی 6 اسیر فلسطینی که متوسط اسارت آنان حدود 20 سال بود از امنیتی ترین زندان رژیم صهیونیستی ( الجلبوع ) طی یک عملیات پیچیده با حفر تونل فرار کردند؛ این اقدام جسورانه بزرگترین چالش امنیتی و بحران هویتی را برای دستگاه منحوس این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه تاریخی که رزمندگان اسلام آفریدند

شکوه تاریخی که رزمندگان اسلام آفریدند