مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-22سياسي

گزارش تفریغ بودجه99 پیش از موعد قانونی ارائه می شود


رییس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: گزارش تفریغ بودجه سال 99 کل کشور را پیش از موعد آماده کرده و امروز به مجلس تقدیم می کنیم.

- به نقل از خانه ملت، مهرداد بذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) در دیوان محاسبات کشور برگزار شد، گفت: در دیوان محاسبات در سراسر کشور و با همکاری مدیران و پرسنل موفق شدیم گزارش تفریغ بودجه سال 99 کل کشور را پیش از موعد آماده کرده و امروز در حضور رییس مجلس شورای اسلامی به قوه مقننه تقدیم می کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه مهمترین سند مالی کشور و تفریغ آن مهمترین سند نظارتی بر عملکرد مالی کشور بر اساس بودجه است، اظهار داشت: گزارش تفریغ بودجه سال 99 به مجلس ارائه می شود و سپس در دسترس مردم و کارشناسان قرار می گیرد.

رییس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه با اشاره به کاهش زمان تدوین گزارش تفریغ بودجه در سال گذشته که یک ماه زودتر از موعد قانونی صورت گرفت، یادآور شد: امسال نیز توانستیم این گزارش را در شهریور ماه یعنی 4 ماه زودتر از موعد قانونی آماده کنیم که این کوتاه شدن زمانی به دولت اجازه می دهد لایحه بودجه را واقعی تر، دقیق تر و با نگاه نظارتی دیوان محاسبات بهتر تدوین کند تا شاهد بودجه واقعی تری باشیم که احکام آن فاقد عملکرد در سال های آتی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تفریغ بودجه99 پیش از موعد قانونی ارائه می شود

گزارش تفریغ بودجه99 پیش از موعد قانونی ارائه می شود