مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-22بين الملل

دیدار صمیمانه جانسون و بایدن در کاخ سفید


رهبران انگلیس و آمریکا با تاکید بر روابط دو کشور در کاخ سفید به گشت و گذار پرداخته و درباره خطرات تغییرات آب و هوایی نیز گفتگوی کردند.

- رهبران انگلیس و آمریکا با تاکید بر روابط دو کشور در کاخ سفید به گشت و گذار پرداخته و درباره خطرات تغییرات آب و هوایی نیز گفتگوی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، بوریس جانسون و جو بایدن، نخست وزیر انگلیس و رییس جمهوری آمریکا توافق کردند که رویکرد دو کشور در قبال چین و روسیه بایستی بر اساس ارزش های مشترک واشنگتن و لندن باشد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی سخنگوی جانسون، دو طرف همچنین درباره چندین موضوع بین المللی نیز گفتگو و توافق کردند تا این مسائل را بر اساس ارزش های مشترک پیگیری کنند.

جانسون همچنین ادامه داد، به دنبال شرکت در اجلاس دموکراسی است که 9 تا 10 دسامبر 2021 برگزار می شود و بایدن پیشتر وی را برای این اجلاس دعوت کرده بود.

این اجلاس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود و بر سه مساله مقابله با فساد، حفاظت در مقابل خودکامگی و استبداد و رعایت حقوق بشر تمرکز دارد.

در جریان دیدار بایدن و جانسون در کاخ سفید، دو طرف همچنین درباره شراکت امنیتی استرالیا، آمریکا و انگلی موسوم به آکوس نیز گفتگو داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه جانسون و بایدن در کاخ سفید

دیدار صمیمانه جانسون و بایدن در کاخ سفید