مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-22سياسي

بزرگداشت دفاع مقدس از وظایف اساسی همگان است


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره دوران استثنایی و مشعشع دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره طلایی نیز از بایسته ها و وظایف اساسی همگان است.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: بزرگداشت یاد و خاطره دوران استثنایی و مشعشع دفاع مقدس و حماسه آفرینان آن دوره طلایی نیز از بایسته ها و وظایف اساسی همگان است.

در پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: پایداری ملت انقلابی ایران که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود، در سایه هدایت های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

در واقع دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و.

توانست معادلات جهانی را بر هم زند.

دشمنان در جنگ تحمیلی تلاش کردند از بازتاب گسترده انقلاب اسلامی در سطح جهان و منطقه جلوگیری نمایند تا صدای عدالت به گوش مظلومان و ملت های آزاده جهان نرسد، اما موفقیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس این حقیقت را برای جهانیان اثبات نموده که صدای حق طلبانه جمهوری اسلامی به جهانیان منتقل شده است و ملت ایران نه تنها شکست ناپذیر بوده بلکه الهام بخش جهانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دفاع مقدس از وظایف اساسی همگان است

بزرگداشت دفاع مقدس از وظایف اساسی همگان است