مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-22بين الملل

شی جینپینگ خواستار تقویت اعتماد جهانی شد


رییس جمهور چین در نطق سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل بر نقش این سازمان در حل اختلافات جهانی تاکید کرد و با ارائه یک طرح توسعه، خواهان مقابله با تهدیدها و چالش های جهانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازممکن است حاد و شدید به نظر برسد، با اطمینان گفت که ما انسان ها مطمئنا بر آن غلبه می کنیم و پیروز خواهیم شد .

وی همچنین با اشاره به این مسئله که کشورها باید با یکدیگر همکاری کنند تا توسعه جهانی را به سوی مرحله جدیدی از رشد متوازن، هماهنگ و فراگیر سوق دهند، گفت که توسعه، کلید رفاه مردم است .

شی افزود: ما باید ورودی در توسعه، همکاری های مبتنی بر اولویت در زمینه کاهش فقر، امنیت غذایی، واکنش به کووید -19 و واکسن، تامین مالی جهت توسعه، تغییرات اقلیمی و توسعه سبز، صنعتی شدن، اقتصاد دیجیتالی و ارتباطات را افزایش دهیم و اجرای برنامه 2030 سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار را به منظور ایجاد یک جامعه جهانی در راستای توسعه با آینده مشترک، سرعت بخشیم.

وی همچنین افزود: ما باید از صلح، توسعه، برابری، عدالت، دموکراسی و آزادی که ارزشهای مشترک بشریت هستند حمایت کنیم و شیوه تشکیل حلقه های کوچک یا بازی با ماحصل جمع صفر (بی نتیجه) را رد کنیم.

شی گفت: تحولات اخیر در وضعیت جهانی بار دیگر نشان می دهد که مداخله نظامی از خارج و به اصطلاح تغییرات دموکراتیک، چیزی جز ضرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی جینپینگ خواستار تقویت اعتماد جهانی شد

شی جینپینگ خواستار تقویت اعتماد جهانی شد