مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-22سياسي

کلاس های نهضت سوادآموزی باید حضوری برگزار شود


رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت سوادآموزان این سازمان بزرگسالان هستند که واکسینه شده اند بنابراین باید همزمان و هماهنگ با آموزش وپرورش، کلاس های نهضت سوادآموزی هم به صورت حضوری تشکیل شود.

- به نقل از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده در هفدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: با توجه به اینکه گروه سنی 12 سال به بالا را برای تزریق واکسن مجوز داده اند، امیدواریم با شروع سال تحصیلی کلاس ها حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مخاطبان ما از بزرگسالان هستند و واکسن هم زده اند، باید برنامه ریزی شود که همزمان و هماهنگ با آموزش وپرورش کلاس ها حضوری تشکیل شوند، اما ما باید همچنان مثل گذشته آمادگی لازم را برای تداوم آموزش های تلویزیونی و مجازی داشته باشیم.

وی درخصوص بسته تحولی سواد و زندگی نیز گفت: استمرار بسته تحولی در سال جاری چون سال قبل در دستور اجرا باشد بسته تحولی سازمان خوب ارزیابی شده و از طرح های خوب می باشد که باید با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ادامه پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک و گرامی داشت هفته دفاع مقدس که نزدیک به 200 هزار شهید دادیم، لازم است جدول زمان بندی فعالیت های هفته دفاع مقدس در این سازمان رصد و درست و به موقع انجام شود و برنامه های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های نهضت سوادآموزی باید حضوری برگزار شود

کلاس های نهضت سوادآموزی باید حضوری برگزار شود