مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-22اقتصادي

میزان واکسیناسیون روزانه در سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد


همزمان با تامین واکسن توسط دولت، دستگاه های متولی در استان نیز باید سرعت و میزان واکسیناسیون روزانه را به 2 برابر افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخوردار است و با توجه به اینکه کارشناسان امر نگران شیوع موج جدید این ویروس در ماه های آینده هستند تصمیم گیری و هدف گذاری برای واکسیناسیون همگانی در شرایط آرامش عقلایی تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهد بود.

وی افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در تمامی شهرستان ها بایستی رصد و ضمن تأمین واکسن مورد نیاز شهرستان ها به تناسب آن در صورت نیاز، مراکز جدید واکسیناسیون نیز در زاهدان و شهرستان ها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهت ترغیب مردم برای استقبال از واکسیناسیون را بسیار حائز اهمیت است و ادامه داد: فرهنگ سازی و تولید محتوا بایستی با اولویت در دستورکار دستگاه های فرهنگی و صدا و سیمای استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی استان با تهیه برنامه های مستند و تولید محتوای مناسب در قالب مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی، زیرنویس، پیام های هشداری و نصب بنر مردم را نسبت به موضوع واکسیناسیون ترغیب کنند ضمن اینکه در کنار اطلاع رسانی و ترغیب مردم، بحث ذخیره واکسن هم به تعداد مورد نیاز برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان واکسیناسیون روزانه در سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد

میزان واکسیناسیون روزانه در سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد