مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-22سياسي

انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است


لزوم به کارگیری نیروهای بومی و جایگزینی مدیران بومی با مدیران پروازی در شرکت های وزارت نفت در خوزستان خواسته اصلی مردم و نمایندگان است.

- با اشاره به دیدارش با جواد اوجی وزیر نفت اظهار کرد: تاکید بر مسئله عدالت و وجود پیوست عدالت در طرح ها و تصمیم ها مهمترین خواسته ما از وزارت نفت را بیان می کند.

وی افزود: تاکید بر استفاده از نیروهای بومی و به کار نگرفتن مدیران پروازی، ارائه مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی و سایر موارد بر همین مبنای عدالت خواهی شکل گرفته است و ما سالهاست که این موضوعات را فریاد می زنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلسی شورای اسلامی با اشاره به کمک های وزارت نفت برای عمران مناطق نفت خیز عنوان کرد: با توجه به تورم سنگین به ویژه در مسائل عمرانی، ارقام این کمک ها باید تعدیل و به روزرسانی شود.

ناصری نژاد، شادگان را یکی از با سابقه ترین مناطق نفتی کشور توصیف کرد و افزود: به وزیر نفت پیشنهاد ایجاد موزه نفت در محل ایستگاه پمپاژ نفت دارخوین که حدود یک قرن سابقه دارد، ارائه شده و امیدواریم که این پیشنهاد به مرحله اجرا برسد.

وی، انتظارات از دولت سیزدهم و به خصوص وزارت نفت را بسیار بالا دانست و گفت: به عنوان عضو کمیسیون انرژی مجلس آماده هرگونه همکاری و فعالیت به منظور تقویت و ارتقای وضعیت نفت و واحدهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است

انتصاب مدیران بومی به جای مدیران پروازی درخوزستان خواسته مردم است