مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-21بين الملل

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه دی هشت


نشست غیر رسمی وزرای امور خارجه گروه دی هشت در تاریخ 30 شهریور ماه سالجاری در نیویورک برگزار شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، در این نشست که ریاست آن را وزیر امور خارجه بنگلادش بر عهد داشت، شرکت کنندگان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص فعالیت های این سازمان تشریح نمودند.

براساس این گزارش در ابتدا، وزیر امور خارجه بنگلادش گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای این سازمان را ارائه و از کشورهای عضو به دلیل مشارکت فعال در پیشبرد اهداف این سازمان قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید: در ادامه، سرپرست معاونت بین الملل وزارت امور خارجه به نمایندگی از وزیرخارجه، طی سخنانی با اشاره به اهمیت سازمان دی هشت برای کشورمان به عنوان یک کشور اسلامی و در حال توسعه، بر ادامه حمایت از این نهاد در دولت جناب آقای رییسی تاکید نمود.

آقای نجفی در ادامه بر اهمیت ایجاد تحول در سازمان دی هشت با هدف پویاتر نمودن آن تاکید و خواستار مشارکت و همکاری فعال تر اعضا در زمینه های تجاری، صنعتی، ارتباطاتی، کشاورزی و امنیت غذایی به عنوان اهداف اولویت دار سازمان به ویژه در شرایط ناشی از بیماری کووید 19 شد.

وی در پایان آمادگی کشورمان جهت به اشتراک گذاشتن تجارب حاصله خود با کشورهای عضو گروه دی هشت در زمینه مقابله با تحریم های غیرقانونی و ناعادلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه دی هشت

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه دی هشت