مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 19:102021-09-21اقتصادي

برنامه شهرداری تهران برای مقابله با زباله گردی: مخازن زباله قفل دار می شوند


علیپور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که مخازن زباله جدید چه تفاوتی با مخازن فعلی دارند؟ گفت: کاوری دارند که مخزن داخل آن کاور می رود و قفل می شود و فقط توسط کلید و یا ابزاری که توسط کارگر و یا نیروی خدماتی شهرداری وجود .

- مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به تدریج باید شکل مخازن فعلی را عوض کنیم تا دسترسی به آن ها آسان نباشد و زباله گردان نتوانند از مخزن زباله بردارد و این مساله در دستور کار سازمان است.

ایلنا نوشت: "صدرالدین علیپور" مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که اینکه افزایش تولید و توزیع مخازن در سطح شهر که به دستور مدیریت شهری جدید رخ داده، با مراحل اجرای طرح کاپ که به کاهش مخازن در سطح شهر منجر می شود در تضاد نیست؟ اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند براساس شرح وظایف کار خود را از ایستگاه میانی آغاز می کند و رفت و روب برعهده آن نیست؛ یعنی در مناطق کار نظافت انجام و پسماندها جمع می شوند و از ایستگاه میانی و فرایند انتقال، دفن و پردازش را سازمان پسماند انجام می دهد.

او ادامه داد: در بحث رفت و روب نیز معاونت خدمات شهری به عنوان ناظر اگر اشکالی وجود داشته باشد تذکر می دهد و مکاتباتی انجام می شود تا وضعیت مطلوب تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شهرداری تهران برای مقابله با زباله گردی: مخازن زباله قفل دار می شوند

برنامه شهرداری تهران برای مقابله با زباله گردی: مخازن زباله قفل دار می شوند