مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-21ورزشي

تلاش برای حضور مقتدرانه تیم شهرداری آستارا در لیگ آزادگان


رییس شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا، گفت: همه تلاش ها بر این است که تیم شهرداری حضور مقتدرانه در لیگ آزادگان داشته باشد.

- ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا، گفت: همه تلاش ها بر این است که تیم شهرداری حضور مقتدرانه در لیگ آزادگان داشته باشد.

میثم الوان پور، پس از پایان جلسه شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت تیم فوتبال شهرداری آستارا و نحوه واگذاری سهام این باشگاه به بخش خصوصی نیز مطرح شد.

وی با بیان اینکه 49 درصد از سهام باشگاه نیز به بخش خصوصی واگذار شده است، ادامه داد: هم اکنون اتفاق نظر بر بقای تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور و بسترسازی برای صعود به لیگ برتر نیز تداوم دارد.

وی افزود: تیم شهرداری، محبوب مردم است و جوانان نیز دغدغه رفع مسایل و مشکلات تیم را در فصل جاری دارند.

الوان پور، با اشاره به اینکه در این جلسه بر برگزاری جلسات هفتگی شورای اسلامی شهر در ساعت 16 روزهای دوشنبه هر هفته موافقت شد، خاطرنشان کرد: جمع آوری دکل مخابراتی میدان مورخی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری این دکل از دغدغه های شهروندان می باشد، یادآور شد: پس از برچیده شدن این دکل، نمادی متناسب با نام این شهید گرانقدر نیز طراحی و اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حضور مقتدرانه تیم شهرداری آستارا در لیگ آزادگان

تلاش برای حضور مقتدرانه تیم شهرداری آستارا در لیگ آزادگان