مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-21ورزشي

تقدیم 500 شهید از خانواده تکواندو افتخار آفرین است


قهرمان پیشین تکواندو با اشاره به اینکه حضور در یادواره شهدا روحیه ایثار و قهرمانی را در ورزشکاران تقویت می کند گفت: تقدیم 500 شهید از خانواده تکواندو افتخار آفرین است.

- ، هادی ساعی عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری ششمین یادواره شهدای تکواندو که در شهرری و با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد با بیان اینکه تقدیم 500 شهید شاخص تکواندو برای خانواده تکواندو افتخار آفرین است اظهار داشت: خون این شهدا وظیفه ما را سنگین تر می کند و امروز که اینجا هستیم به حرمت خون این عزیزان است.

ساعی با اشاره به اینکه امنیت کنونی را مدیون خون شهیدان هستیم که امیدواریم راه آنان را ادامه دهیم گفت: برگزاری هر ساله این مراسم بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه همیشه قهرمانان واقعی شهدا هستند افزود: شهدایی که در دوره خود ورزشکار و شاخص بودند، هم قهرمان این دنیا و هم قهرمان آخرت محسوب می شوند و الگوی ما هستند و باید از آنان درس بگیریم.

قهرمان پیشین تکواندو ایران و جهان عنوان داشت: شهدا با روحیه قهرمانی در میدان های جنگ حضور یافتند که تحسین برانگیز است، آنان از دنیا گذشتند تا از میهن دفاع کنند.

ساعی اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس بر قهرمانی و پهلوانی تأثیر زیادی دارد و با حضور در این یادواره ها روحیه ایثار و قهرمانی در ورزشکاران تقویت می شود و به خوبی در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 500 شهید از خانواده تکواندو افتخار آفرین است

تقدیم 500 شهید از خانواده تکواندو افتخار آفرین است