مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-21سياسي

تولید 3 قطعه موسیقی برای شهداء توسط هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی


رییس حوزه هنری خراسان شمالی از تولید 3 قطعه موسیقی برای شهداء توسط هنرمندان موسیقی مقامی استان در راستای تبیین رشادت ها و دلاورمردی های 8 سال دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز اکرم صدیقی در گفت و گو با رسانه ها به تبیین و تشریح برنامه های دفاع مقدس، و مشارکت در برگزاری برخی برنامه های برگزار شده در استان را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت این ایام برشمرد و تصریح کرد: دیدار هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و تولید نماهنگ شهید سلیمانی به کارگردانی یاشار ابراهیمی از دیگر برنامه های حوزه هنری استان برای این ایام است.

صدیقی تهیه و انتشار بسته های فرهنگی در قالب معرفی 7 شهید شاعر و نقل خاطرات کوتاه از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در فضای مجازی و نصب بخشی از آثار گنجینه هنر انقلاب اسلامی در قالب بیلبورد در سطح شهر شامل آثار هنرمندان حسین رزم خواه، حبیب صادقی، علی وزیریان، مصطفی گودرزی، حسین خسروجردی را از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده عنوان کرد.

لازم به ذکر است کتاب بازگشت به مقصد، خاطرات شهید مهدی وحیدی از شهدای مانه و سملقان به کوشش آقای محمود وضیع نیز در حال حاضر زیر چاپ است که بعد از ایام شهادت امام رضا (ع) رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 3 قطعه موسیقی برای شهداء توسط هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی

تولید 3 قطعه موسیقی برای شهداء توسط هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی