مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-21اجتماعي

شهردار تهران: 300 خادم الحسین به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند


شهردار تهران از اعزام 300 پاکبان با عنوان خادم الحسین(ع) برای خدمات رسانی به زائران در مراسم اربعین حسینی در کربلا و نجف خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، علیرضا زاکانی شهردار تهران عصر امروز در آیین اعزام خدام الحسین(ع) شهرداری به مراسم اربعین حسینی که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: پاکبانان نمایندگان و پیشتازان دعوت شده خدمتگزار زائران امام حسین(ع) هستند و حضور آنها در زیارت اربعین حکایت از همراهی با کاروان اباعبدالله(ع) است.

وی گفت:  300 نفر از بهترین کارکنان شهردار تهران برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اباعبدالله حسین(ع) در شهرهای کربلا، نجف و کوفه اعزام شدند.

شهردار تهران ادامه داد: کاروان شهردای تهران به کشور عراق عبارتند از 250 نفر پاکبان زحمت کش مناطق مختلف تهران، 2 تیم پزشکی پنج نفره و 2 تیم 10 نفره عملیاتی آتش نشانی که با همکاری تمامی معاونت های انتخاب و اعزام می شوند.

زاکانی با بیان اینکه در سال های گذشته در حدود 2 هزار پاکبان به کربلا و نجف اعزام می شدند، افزود: در سال جاری با توجه محدودیت های موجود امکان اعزام 300 نفر از پاکبانان فراهم شده که همگی در یک مرحله اعزام و دو روز پس از روز اربعین به کشور باز خواهند گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: 300 خادم الحسین به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند

شهردار تهران: 300 خادم الحسین به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند