مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-21سياسي

اعتبار لازم برای رتبه بندی معلمان مشخص شد/ لایحه در دستور کار مجلس است


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: پیش بینی های مالی صورت گرفته درباره رتبه بندی معلمان حاکی از این است که برای اجرایی کردن این لایحه حدود 60 هزار میلیارد اعتبار مالی نیاز است که البته پیش بینی دولت از اعتبارات مورد نیاز بیش از اینها است.

- جی پلاس؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: براساس پیش بینی های مالی صورت گرفته درباره رتبه بندی معلمان، برای اجرایی کردن این لایحه حدود 60 هزار میلیارد اعتبار مالی نیاز است که در صورت تصویب احتمالی آن، اجرای این لایحه به احتمال زیاد به سال آینده موکول خواهد شد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 درباره بحث هایی که درباره عدم اجرای برخی احکام بودجه 1400 مطرح می شود، گفت: علی رغم تدوین اکثر دستورالعمل های اجرایی احکام بودجه از سوی سازمان برنامه ولی با این حال متاسفانه برخی احکام بودجه از جمله مالیات بر خانه ها و ماشین های لوکس در هیات دولت سابق به تصویب نرسید که عدم تصویب این احکام و متعاقب آن صفر بودن درآمد دولت از محل این پایه مالیاتی، آثار منفی خود را در افزایش کسری بودجه سال جاری نشان داده است.

وی افزود: البته از دلایل مهم عدم تصویب این احکام آماده نبودن زیرساخت های عملیاتی برای پیاده سازی آنها بوده است که بر همین اساس کمیسیون تلفیق در جلسات مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار لازم برای رتبه بندی معلمان مشخص شد/ لایحه در دستور کار مجلس است

اعتبار لازم برای رتبه بندی معلمان مشخص شد/ لایحه در دستور کار مجلس است