مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-21سياسي

97 برنامه شاخص و محله محور در بهارستان برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهارستان ضمن تشریح ویژه برنامه های سپاه شهرستان گفت: 25 برنامه شاخص و 72 برنامه محله محور در بهارستان برگزار می شود.

- ، سروان احمد بوربور عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظها ر داشت: جوانان رشید انقلاب اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس به جبهه ها شتافتند تا از مرز و بوم خود در برابر دشمنان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ما در کشور مرهون از خودگذشتگی رزمندگان است گفت: بر همگان وظیفه است تا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

جانشین سپاه بهارستان با اعلام ویژه برنامه های هشت سال دفاع مقدس افزود: امسال که ایام دفاع مقدس با اربعین حسینی تقارن یافته حال و هوای خاصی به خود گرفته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برنامه متنوعی را در شهرهای گلستان، نسیم شهر و صالحیه برگزار کنیم.

بوربور عنوان داشت: افتتاح 3 نمایشگاه جنگ در شهرهای گلستان و نسیم شهر، ساخت مستند و رفع محرومیت 7 خانه بخشی از برنامه های این ایام است.

وی در ادامه عنوان داشت: در ایام دفاع مقدس مجموعاً 25 برنامه شاخص با 72 برنامه محله محور در شهرستان بهارستان اجرا خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 برنامه شاخص و محله محور در بهارستان برگزار می شود

97 برنامه شاخص و محله محور در بهارستان برگزار می شود