مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-21حوادث

انهدام باند جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انهدام باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو با 2 هزار فقره جعل در شهرستان شهریار، گفت: این باند 4 نفره با همکاری 3 نفر دیگر از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کارت های جعلی را به قیمت 250 هزار تومان به فروش می رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی منزل جاعلان را در یوسف آباد شهرستان شهریار شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل شده و 4 نفر را دستگیر کردند.

سردار ظهیری تصریح کرد: اعضای این باند 4 نفره با همکاری 3 نفر دیگر کارت های معاینه فنی جعلی را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به قیمت 2.

5 میلیون ریال به فروش می رسانند.

وی با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر این باند، خاطرنشان کرد: جاعلان دستگیر شده به 2 هزار فقره جعل کارت معاینه فنی خودرو اعتراف کرده و جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار

انهدام باند جعل کارت معاینه فنی خودرو در شهریار