مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-21ورزشي

شرکت ملی صنایع مس تجهیزات بیمارستان انار را تأمین می کند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می شود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می شود.

حجت الاسلام حسین جلالی امروز 30 شهریورماه با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات گلشن انار، امین شهر و دهستان بیاض اظهار کرد: مشکلات این مناطق درخصوص آب شرب، افت ولتاژ، جابه جایی تیرهای برق و ترانس برق بوده و مسائل مربوط به اراضی ملی و حوزه مسکن و شهرسازی مطرح شد که طی بازدید میدانی با حضور معاون شرکت توزیع نیروی برق شمال استان و معاون شرکت آبفا از منطقه، نسبت به حل مسائل و مشکلات این مناطق تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و مدیر مجتمع مس سرچشمه از بیمارستان انار، تصریح کرد: طی این بازدید قرار شد تجهیزات بیمارستان انار توسط شرکت مس تأمین شود و در خصوص ایجاد پارک بانوان و زمین چمن فوتبال قول مساعد دادند.

جلالی بیان کرد: همچنین طی بازدیدی که از قلعه بیاض و کاروانسرای بیاض صورت گرفت، نسبت به کمک به گردشگری در این منطقه قول همکاری داده شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری بخش کشکوییه نیز گفت: مسائل مربوط به بنیاد مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ملی صنایع مس تجهیزات بیمارستان انار را تأمین می کند

شرکت ملی صنایع مس تجهیزات بیمارستان انار را تأمین می کند