مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-21اقتصادي

نماینده دامداران: مشکلات مان تسکین پیدا کرده ولی هنوز حل نشده


دامداری یکی از شغل های مهم مردم چهارمحال وبختیاری است که اخیراً به علت خشکسالی مشکلات عمده ای را شاهد هستند در این گزارش در مورد حل شدن مشکلات سابق و پیدایش مشکلات جدید صحبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها چهارمحال و بختیاری زینب رحیمی، 23 تیرماه سال جاری جمعی از دامداران به امید رفع مشکلاتی از قبیل پایین بودن قیمت گوشت و شیر، افزایش قیمت بالای نهاده و نبود تناسب قیمت بین تولید تا عرضه در مقابل استانداری تجمع کردند که قول هایی از طرف دولت به آن ها داده شد.

(اینجا بخوانید) امروز بعد از گذشت حدود دو ماه پیگیر محقق شدن یا نشدن مطالبات دامداران شدم و با رییس اتحادیه دامداران چهارمحال و بختیاری به گفت وگو نشستم که جزییات را در ادامه می خوانید.

بهرام دهقان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: یکی از علت های اصلی تجمع دامداران قیمت پایین شیر بود که اکنون شیر با قیمت مصوب به 6 هزار و 480 تومان در بازار خرید و فروش می شود هرچند قیمت هر کیلو شیر برای دامدار 8 هزار و 500 تومان تمام می شود و این قیمت اعلام شده با قیمت نهایی تفاوت دارد اما بازهم نسبت به قبل شرایط بهتر شده است.

رییس اتحادیه دامداران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قیمت و شرایط توزیع نهاده های دامی در استان یکی دیگر از علت های اعتراض بود، افزود: علت دیگر تجمع دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دامداران: مشکلات مان تسکین پیدا کرده ولی هنوز حل نشده

نماینده دامداران: مشکلات مان تسکین پیدا کرده ولی هنوز حل نشده