مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-21بين الملل

بایدن: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم!


«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در سخنرانی امروز خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم - جو بایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی امروز خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جو بایدن رییس جمهور آمریکا سخنرانی امروز خود را در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد آغاز کرد.

رییس جمهور آمریکا در سخنان خود گفت که نشست امسال در شرایط مشکل عظیم شیوع کرونا و تبعات منفی آن و همزمان، فرصت های بزرگی برگزار می شود.

وی در سخنان خود اضافه کرد که جهان در آستانه دهه ای حساس قرار دارد که آینده را تعیین می کند و افزود که اگر جهان با هم همکاری کند، دنیا به سوی پیشرفت خواهد رفت.

رییس جمهور آمریکا در خصوص جنگ افغانستان مدعی شد: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم… با خاتمه جنگ 20 ساله در افغانستان، ما در نظر داریم به همکاری با متحدانمان در مناطق مختلف جهان و تعامل با تمامی جهانیان بپردازیم.

وی افزود: طی 8 ماه گذشته به گسترش همکاری با شرکائمان از جمله تقویت ناتو پرداخته ایم و به تعامل با اتحادیه اروپا باز گشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم!

بایدن: با خاتمه جنگ افغانستان به تقویت همکاری با شرکایمان پرداختیم!