مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-21سياسي

خط و نشان دادستان برای دستگاه های اجرایی


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: اگر دستگاه ها به وظایف ذاتی و سازمانی که بر اساس قانون، مقررات و مصوبات لازم الاجرای مشخص شده عمل نکنند به دلیل ترک فعل از طریق قانونی برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در رابطه با موضوع موضوع اجرای قانون جامع حدنگار در استان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که رییس کل دادگستری استان نیز بر تحقق آن تاکید جدی داشته و دارند بحث قانون جامع حدنگار است.

وی افزود: انتظار می رود دستگاه هایی که در حوزه ارائه اطلاعات برای تصویب و جانمایی اراضی عملکرد خوبی نداشتند تا پایان سال جاری بر آنچه مقرر و مصوب شده عمل کنند تا پیش از پایان سال شاهد تحقق تکالیف محوله به دستگاه های مربوطه باشیم.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در هر حوزه اگر دستگاه ها به وظایف ذاتی و سازمانی که بر اساس قانون، مقررات و دستورالعمل ها و اساسنامه ها مشخص شده لازم الاجراعمل نکنند به دلیل ترک فعل از طریق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تکالیفی که برای دستگاه های مرتبط تعیین شده، دستگاه ها مکلف به پیگیری و انجام امور سازمانی با دقت و جدیت هستند.

انتهای پیام/60025


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان دادستان برای دستگاه های اجرایی

خط و نشان دادستان برای دستگاه های اجرایی