مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-21اقتصادي

اعطای 70 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایحان شرقی گفت: از ابتدای سال 1400 تا کنون بالغ بر هفت میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان هزینه شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریزف موسی خلیل اللهی امروز در مراسم تجلیل  از خیرین ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: هدف از مجازات و فلسفه زندان و متعاقب آن تلاش برای آزادی زندانی از زندان را اصلاح و تربیت مجرم و بازاجتماعی کردن فرد است.

وی با اشاره به آسیب دیدن در سال 1369 بنیان نهاده شد تا از ظرفیت خیّرین بزرگوار در راستای آزادی این زندانیان در کنار تأمین ضرر و زیان شاکیان استفاده شود.

رییس کل دادگستری آذربایحان شرقی اضافه کرد: زندانیان جرایم خشن و کسانی که هنجارهای جامعه را برهم زده و امنیّت جامعه را مخدوش می کنند و در بین مردم، احساس ناامنی ایجاد می کنند باید تا اصلاح کامل و پایان مدت حبس در زندان بمانند و آیینه عبرتی برای سایرین باشند.

   وی کمک های مؤمنانه خیّرین آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی را موجب افتخارآفرینی برای استان با میلیاردها تومان تأمین معاش قشر ضعیف جامعه و مبتلایان به بیماری های خاص دانست و ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تا کنون بالغ بر هفت میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان هزینه شده است؛ اعطای این مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 70 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی

اعطای 70 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی