مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-21بين الملل

سرقت انگشت نقاش معروف تایلندی از روی خرافات


این هنرمند بعد از هفت سال به ناچار استخوان مذکور را به پسر دوچنی برگرداند؛ ماجرا از آن جا شروع شد که میفنسان ماه ژوئن (خرداد- تیر 1400) در یک برنامه تلویزیونی گفت از وقتی این استخوان را نزدیک خود نگه داشته کارش در نقاشی بهتر شده است.

- این هنرمند بعد از هفت سال به ناچار استخوان مذکور را به پسر دوچنی برگرداند؛ ماجرا از آن جا شروع شد که میفنسان ماه ژوئن (خرداد- تیر 1400) در یک برنامه تلویزیونی گفت از وقتی این استخوان را نزدیک خود نگه داشته کارش در نقاشی بهتر شده است.

بینندگان این برنامه که توجهشان جلب شده بود درباره داستان پرس وجوی بیشتری کردند و این سوال برایشان ایجاد شد که اصلا چطور دست این هنرمند به چنین یادگاری رسیده است.

میفنسان یک هفته بعد با پسر دوچنی تماس گرفت و از کارش عذرخواهی کرد.

هنرمندی در تایلند استخوان انگشت یک نقاش معروف را دزدیده و آن را از سه پایه خود آویزان می کرد تا با این کار استعداد نقاشی اش را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روزنامه بانکوک پست، یک هنرمند خرافاتی به نام سوخون میفنسان (Sukhum Meephansan) هفت سال پیش استخوان انگشت توان دوچنی (Thawan Duchanee)، نقاش معروف تایلندی، را دزدید به این بهانه که آویختن این استخوان از سه پایه، استعداد او در نقاشی را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت انگشت نقاش معروف تایلندی از روی خرافات

سرقت انگشت نقاش معروف تایلندی از روی خرافات