مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-21سياسي

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در خرم آباد برگزار شد


آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مرکز لرستان برگزار شد.

- ، امروز سه شنبه آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، معاون سیاسی استانداری لرستان و… در خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با بیان اینکه امروز در این مراسم گرد هم آمده ایم تا با مرور روزهای سخت و دشوار و عبور از فراز و نشیب ها مسیر پیش رو را برای رسیدن به قله های رفیع و منیع پیروزی، علم، دانش و معنویت گرامی بداریم.

رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس وی افزود: 8 سال دفاع مقدس یکی از مقاطع انقلاب اسلامی است که نقش آفرینی امام راحل، مقام معظم رهبری ، رزمندگان مدافع اسلام و همچنین شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها در این مقطع ستودنی و بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: امام راحل (ره) به خصوص در کارزار جنگ تحمیلی، پیروزی و نصرت الهی را وعده می داد و سرانجام جانفشانی طبقات مختلف مردم به این نقطه منتهی شد که رژیم بعث و دشمنانی که جنگ را برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی کرده بودند، سر تعظیم فرود آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در خرم آباد برگزار شد

آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در خرم آباد برگزار شد