مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-21اقتصادي

تفاهم نامه اجرای طرح صدف در استان اردبیل امضا شد


تفاهم نامه میان پارک فناوری پردیس و بنیاد نخبگان استان اردبیل و شتابدهنده جاویدان برای همکاری در برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی صدف در استان اردیبل امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس در این مراسم گفت: علت شکست بسیاری از کسب و کار های نوپا عدم آموزش کافی برای شروع کارآفرینی است.

در این زمینه لازم است به دانشجویانی که وارد دوره های شتابدهی می شوند، آموزش های پایه ای برای راه اندازی کسب و کار ها ارائه شود.

جباری پور ادامه داد: در بازار کار امروز، تمام کارآفرینان به دنبال جذب نیروی کاری هستند که علاوه بر آشنایی با اصول فنی کار، اصول مذاکره و بازاریابی و سایر توانایی های انجام کار که اصطلاحا مهارت های نرم نامیده می شوند را داشته باشند.

او افزود: مجموع ضعف های مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان، ما را به سمت ایجاد دوره طرح صدف سوق داد.

در ابتدا این طرح در محدوده پارک فناوری پردیس برگزار می شد، اما در سال 97 پیشنهاد برگزاری آن در سطح ملی مطرح شد و اینگونه بود که طرح صدف هم از نظر کمی و هم از نظر محتوایی گسترده تر شد و کم کم استان های بیشتری به این طرح ملحق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه اجرای طرح صدف در استان اردبیل امضا شد

تفاهم نامه اجرای طرح صدف در استان اردبیل امضا شد