مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-21سياسي

در سوگ استاد روابط بین الملل ایران دکتر عسگرخانی


علی رغم اینکه راجع به قدرت می نوشت، دوست داشت «قدرت را در خدمت منافع عام» تلقی کند و بیشتر به قدرت رو به تعادل علاقه داشت.

- علی رغم اینکه راجع به قدرت می نوشت، دوست داشت قدرت را در خدمت منافع عام تلقی کند و بیشتر به قدرت رو به تعادل علاقه داشت.

سال تحصیلی 73- 74 دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرای استادی خوش فکر با کوله باری از نظریه ها و مطالعات جدید دانش روابط بین الملل شد.

عصرایران ، علیرضا سلطانی* - سال ها بود که دانشجویان علوم سیاسی و روابط بین الملل از حضور اساتیدی همچون دکتر هوشنگ مقتدر، دکتر حسین سیف زاده، دکتر احمد نقیب زاده، دکتر روشندل و .

در حوزه مطالعات بین المللی بهره می بردند، اما حضور استادی جوان، خوش فکر، بروز، با دانش و منظم، جان تازه ای را به گروه روابط بین الملل دانشکده تزریق کرد.

این استاد کسی جز، دکتر ابومحمد عسگرخانی نبود.

دکتر عسگرخانی، فارغ التحصیل دانشگاه کوینز کانادا بود که بسیاری از محافل علمی، دانشکده ها و اساتید مطرح و صاحبت نام روابط بین الملل در آمریکا و اروپا را تجربه کرده بود، با اشتیاق، پر انرژی و البته بی ادعا پای در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گذاشت و خیلی زود با اخلاق و رفتار حسنه و چهره همیشه خندان، در دل همکاران و خصوصا دانشجویان دانشکده جای باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سوگ استاد روابط بین الملل ایران دکتر عسگرخانی

در سوگ استاد روابط بین الملل ایران دکتر عسگرخانی