مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-21سياسي

اقدامات شهرداری برای راهپیمایی اربعین در تهران/اعلام تمهیدات ترافیکی مسیر راهپیمایی


در راستای تحقق شعار شهردار تهران «کلان شهر تهران الگوی جهان اسلام» تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین به عنوان نماد همبستگی آیینی و نمایش یک فرهنگ اصیل عاشورایی در این منطقه انجام شده است.

- شهردار منطقه 20 گفت: در راستای تحقق شعار شهردار تهران کلان شهر تهران الگوی جهان اسلام تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین به عنوان نماد همبستگی آیینی و نمایش یک فرهنگ اصیل عاشورایی در این منطقه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد افشار در این باره گفت: مراسم اربعین سال 1400 با توجه به شرایط بیماری کرونا با تدابیر لازم برای استفاده از تمامی ظرفیت های حوزه های مختلف و خدمات رسانی بهینه به زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و راهپیمایان برگزار می شود.

افشار گفت: شهرداری منطقه 20 همچون سال های گذشته میزبان خیل عظیمی از محبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و به منظور خدمات رسانی بهینه به راهپیمایان روز اربعین و سهولت در تردد شهروندان، تمهیدات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی فرهنگی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و ایمنی، تبلیغات فرهنگی و مشارکت های مردمی، پشتیبانی، نرم افزار و فضای مجازی و خبر و اطلاع رسانی برای آماده سازی امکانات رفاهی، خدماتی و تمهیدات امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری برای راهپیمایی اربعین در تهران/اعلام تمهیدات ترافیکی مسیر راهپیمایی

اقدامات شهرداری برای راهپیمایی اربعین در تهران/اعلام تمهیدات ترافیکی مسیر راهپیمایی