مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-21سياسي

قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است


قدرت نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است و با همین پشتوانه دشمنان به استیصال کشیده شده اند.

- آیت الله عابدینی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن شهید امامی برگزار شد اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه پیش از آغاز دفاع مقدس و نبرد بر علیه کشور جلوه زیبایی از همراهی و همدلی این دو مجموعه علمی به تصویر کشاند.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین همراهی و همدلی دیگر اقشار جامعه در نبرد با دشمن و متجاوزین جلوه هایی زیبا از عشق به اسلام و انقلاب را در نخستین سالهای پیروزی انقلاب به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم از ابتدای انقلاب تا به امروز حامی اصلی انقلاب و آرمانهای ناب آن بوده اند و این همراهی جای تقدیر دارد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دفاع مقدس به مثابه واقعی یک دانشگاه بود، تاکید کرد: دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه های مختلف اقتدار امروز کشور را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: کشوری که در ابتدای دفاع مقدس از داشتن ابتدایی ترین امکانات محروم بود امروز یک کشور پیشرفته نظامی است که حتی تجهیزات نظامی و دفاعی به دنیا صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است

قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است