مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-21سياسي

دانشگاهیان نقش کلیدی در جبهه ها داشتند


رییس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب جوانان بود، افزود: حفظ انقلاب نیز عمدتا به دوش جوانان بود و در جبهه ها جوانان فعالیت کردند و دانشگاهیان نقش کلیدی داشتند و بهترین افرادی بودند که می توانستند به عنوان فرمانده یا مهندس عمل کنند.

- رییس دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب جوانان بود، افزود: حفظ انقلاب نیز عمدتا به دوش جوانان بود و در جبهه ها جوانان فعالیت کردند و دانشگاهیان نقش کلیدی داشتند و بهترین افرادی بودند که می توانستند به عنوان فرمانده یا مهندس عمل کنند.

دکتر احمد معتمدی در گفت وگو با ایسنا، در آستانه آغاز سال تحصیلی و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس، با اشاره به نقش، یاد و خاطره شهدا در آموزش عالی دوران فعلی اظهار کرد: خیلی مهم است که بدانیم جایگاه و نقش وتاثیر شهدا در تاریخچه دانشگاه چه بوده است.

دانستن این تاریخچه به جوانان ما کمک می کند تا آنها بدانند که علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی درس خواندن و تبدیل شدن به یک فرد باسواد در حوزه دانشگاهی،باید با مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه آشنا باشد و هرچه این آشنایی بیشتر باشد، جوان دانشگاهی می تواند نقش موثرتری در جامعه ایفا کند.

دکتر معتمدی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان هم در جبهه بودند و هم به تحصیل خود می پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان نقش کلیدی در جبهه ها داشتند

دانشگاهیان نقش کلیدی در جبهه ها داشتند