مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-21سياسي

آمادگی دولت و مردم عراق برای پذیرایی از زوار ایرانی اربعین


مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین در عراق از آمادگی کامل عراق برای استقبال از زوار خارجی و همچنین افزایش بخش های مختلف خدماتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمدعلی انوشه مسئول کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد های اسلامی تأکید کرد موکب داران عراقی با روی خوش خود را آماده می کنند و منتظر قدوم زوار خارجی هستند تا آنچه داران برای پذیرای از محبان اهل بیت علیه السلام در طبق اخلاص بگذارند.

وی خاطرنشان کرد تاکنون ده ها هزار زائر از کشورهای مختلف جهان برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی از طریق فرودگاه های عراق وارد این کشور شده اند.

نماینده اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی در عراق گفت بیش از 16000 موکب در 13 مسیر اصلی به کربلا راه اندازی شده که از زوار سیدالشهداء علیه السلام پذیرایی کنند.

محمدعلی انوشه افزود همچنین حدود 3600 موکب در شهر کربلا در حال آماده شدن برای استقبال از زوار امام حسین علیه السلام هستند.

 وی تأکید کرد برخی از ساکنین شهرهای نجف و کربلا نیز خانه های خود را آماده می کنند که در اختیار زوار سیدالشهداء علیه السلام قرار دهند.

انوشه گفت: متولیان حرم امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام، تدابیری اندیشیده اند که میلیون ها زائر اربعین بتوانند به سهولت تردد کرده و ضریح مطهر امام حسین و حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دولت و مردم عراق برای پذیرایی از زوار ایرانی اربعین

آمادگی دولت و مردم عراق برای پذیرایی از زوار ایرانی اربعین