مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-21سياسي

فرمانده سپاه ساوه: پیشکسوتان جنگ راویان فرهنگ غنی دفاع مقدس هستند


پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت بهترین راویان فرهنگ غنی هشت سال دوران سراسر افتخار جنگ تحمیلی هستند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ساوه گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت بهترین راویان فرهنگ غنی هشت سال دوران سراسر افتخار جنگ تحمیلی هستند.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی سه شنبه 30 شهریورماه در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در ساوه که همزمان با سراسر کشور و با حضور رییس جمهور جهت تقدیر از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنج ارزشمندی است که می توان با اندیشیدن و تفکر در ابعاد گوناگون آن این گنج را استخراج کنیم.

وی بیان کرد: اگر امروز دشمن در بسیاری از عرصه ها توان رویارویی با نظام اسلامی را ندارد قطعا برگرفته از محاسبات دوران دفاع مقدس است.

دورانی که به دشمنان نظام آموخت هر هجمه نظامی علیه انقلاب و آرمان های نظام اسلامی با شکست مواجه خواهد شد و ملت ایران پاسخ قاطعانه ای به متجاوزین خواهد داد.

او افزود: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی برگرفته از کارجهادی و تلاش است و کشوری که در شروع دوران دفاع مقدس در ابتدای راه بود امروز پس از 41 سال از دوران دفاع مقدس به سطحی از توانمندی رسیده است که موجب بالندگی نظام در سطوح بین المللی شده و در جنگ سخت و نرم به گونه ای عمل کرده که به مرز بازدارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ساوه: پیشکسوتان جنگ راویان فرهنگ غنی دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه ساوه: پیشکسوتان جنگ راویان فرهنگ غنی دفاع مقدس هستند