مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-21سياسي

فعالیت 60 گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: 60 گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در بحث رسیدگی به خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا فعالیت کردند.

- شیراز - فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: 60 گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) در بحث رسیدگی به خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا فعالیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت در راستای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در محدوده شمالغرب شیراز برگزار شد.

وی گفت: در این راستا 210 تیم متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب تیم های مراقبتی اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا و فعالیت های مراقبتی و آموزشی برای اعضای خانواده بیماران، همکاری در واکسیناسیون و … را اجرایی کردند.

سرهنگ بنایی گفت: در موضوع حمایتی و به همت 60 گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در پیک پنجم کرونا 3800 بسته معیشتی، 380 بسته بهداشتی و 32 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از شرایط کرونا در محله های کم برخوردار توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 60 گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

فعالیت 60 گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز