مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-21سياسي

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه ای در یازدهمین آیین تندیس فداکاری


دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از تقدیر نمادین «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه ای در این آیین خبر داد.

- به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان از تقدیر نمادین علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای در این آیین خبر داد و گفت: این اقدام برای ارج نهادن به روحیه فداکاری و نوع دوستی این نوجوان انجام می شود.

وی افزود: با هدف ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه در یازدهمین دوره رویداد فرهنگی تندیس ملی فداکاری از این نوجوان فداکار ایذه ای تقدیر می شود.

دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی شناسایی نمونه های بارز فداکاری در اقصی نقاط کشور و حتی جهان و تقدیر از آن ها برای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ارزشمند فداکاری در جامعه دانشجویی و عمومی است.

وی با آرزوی شفا و بهبودی برای این نوجوان فداکار گفت: دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان در طول سال با رصد حوادث مختلف در کشور اشخاص و جوانان فداکار را شناسایی و از آنان در این آیین ملی تجلیل می کند.

بر اساس این گزارش، چندی پیش در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه دو خانم میانسال و مسن در منزل مسکونی خود گرفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه ای در یازدهمین آیین تندیس فداکاری

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه ای در یازدهمین آیین تندیس فداکاری